16 maart 2011

WdKA Opdrachten en Toelating.

Ik lig echt ontiegelijk achter met het project. Maar daar is een reden voor. Ik heb maandag mijn toelating gesprek gehad voor de Willem de Kooning. Geeeeen flauw idee wat ik er van moet denken, het was vaag, op zijn zachts gezegd. Dus ik kan nu op volle toeren aan mijn GN verder gaan en wachten op de brief met antwoord!

Zelfportret
Van klaar naar, probeersel. De rest is op A3 en groot en geknoei, en tijd om te foto maken en te scannen. Da heb ik nie!




Artikel
Van klaar tot aan schetsen. Het artikel heet 'Typisch een hondenmens?' en het gaat over de vergelijking dat de baas op het huisdier lijkt, qua uiterlijk maar ook qua innerlijk.






Het werk voor de advertentie was in een haastklus als laatste traditioneel gedaan en
daar heb ik alleen het laatste beeld van ingescant. Duidelijk vonden de dames het niet. En ik als laatste ook niet meer. :/


En nu als de sodemieter ruimte maken in me kamer/bureau om verder te werken!

Geen opmerkingen: