21 oktober 2009

Tell me that you'll open your eyes

Mijn uiteindelijke idee voor de 6 sense het word nog even knoeien met lichtval en hoe de 5 zintuigen worden in gekleurd..



Hier onder wat van Twelve Monkeys, (en een begin schets van een jongens hoofdje voor 6sense) wat waarschijnlijk 11+1 Monkeys gaat heten. En hierboven een schets ingekleurd met aquarel door Nikita, aangezien ik helemaal fout ging liet ze het even zien, alleen t was beeeeetje bagger papier..


Wooooeei Aapjes kijken! 8D



En voor se7en had ik nog niet zo veel ideeen, maar Arne zei dat ik vooral in het zelfde straatje moet blijven dus wat je hier boven zit op het zelfde blad van 12 monkeys, rondje met symboliek/illsutratief de 7 zondes er om heen en een character in het midden, en ik kreeg een idee maar of t uitvoerbaar is....

Geen opmerkingen: